MARKETING STRATEGIJA

Ključ uspješnog marketinga je njegova kvalitetna strategija. Kako bismo uspjeli u marketinškim aktivnostima, potrebno je znati veličinu, strukturu i ponašanje ciljane publike, pozicioniranje proizvoda i željene ciljeve. Definirajući te stavke imamo dobar temelj za dalje.

Za kvalitetan i obećavajući poslovni plan, a i uspjeh, potrebno je istražiti tržište. Osluškivnje što kupci i korisnici žele, prikupljanje tih podataka i informacija te ih sustavno analizirati i interpretirati s ciljem zadovoljavanja potreba i želja publike jedini je pravi i korektan put k poslovnim ciljevima i zadovoljstvu.

Napredak tehnologije i noviteti utječu na već postojeće strategije i marketinške alate u kampanjama, ali i potiču razvoj nekih novih koje će svi jednog dana zasigurno imati. S pukim zadovoljstvom pratimo takve novosti, isprobavamo nove aplikacije i volimo pričati o njima. Stvaramo sadržaj putem novih platforma, pratimo trendove u dizajnu koje potom interpretiramo, a ujedno predlažemo i usmjeravamo klijente u nove, moderne i inovativne načine promocije i oglašavanja. 

Kada je u pitanju marketing, online marketing ima puno više prednosti u odnosu na offline marketing zbog velikog udjela ljudi koje svakodnevno boravi na interentu. S druge strane ne smijemo zaboraviti  tzv. “konzervativne” načine oglašavanja i promocije jer ponekad baš oni daju željeni učinak. Ljudi se i dalje voze automobilima, što znači da su billboardi još uvijek vrijedno sredstvo za povećanu vidljivost. Banneri na portalima znaju biti dosadni i već viđeni, ali zapnu nam za oko i na kraju, hoćemo-nećemo, zapamtimo što smo vidjeli. Svakom poslovanju pristupamo individualno s ciljem pronalaska najbolje moguće kombinacije marketinških aktivnosti. Ništa nije glupo i zastarjelo ako se iskoristi kako treba.

Ranoco društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i marketing

OIB 72128632437 | MB 05101999 | Temeljni kapital 20.000 kn

IBAN   HR7423400091111014684 | PBZ | SWIFT  PBZGHR2X

Ranoco 2023