![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/02/Yellow-edited-1024x49.jpg)
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/04/Citat_strategija.png)
Ključ uspješnog marketinga je njegova kvalitetna strategija. Kako bismo uspjeli u marketinškim aktivnostima, potrebno je znati veličinu, strukturu i ponašanje ciljane publike, pozicioniranje proizvoda i željene ciljeve. Definirajući te stavke imamo dobar temelj za dalje.
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/03/Analaiza-trzista-01.png)
Za kvalitetan i obećavajući poslovni plan, a i uspjeh, potrebno je istražiti tržište. Osluškivnje što kupci i korisnici žele, prikupljanje tih podataka i informacija te ih sustavno analizirati i interpretirati s ciljem zadovoljavanja potreba i želja publike jedini je pravi i korektan put k poslovnim ciljevima i zadovoljstvu.
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/03/Istrazivanje-trendova-01-01.png)
Napredak tehnologije i noviteti utječu na već postojeće strategije i marketinške alate u kampanjama, ali i potiču razvoj nekih novih koje će svi jednog dana zasigurno imati. S pukim zadovoljstvom pratimo takve novosti, isprobavamo nove aplikacije i volimo pričati o njima. Stvaramo sadržaj putem novih platforma, pratimo trendove u dizajnu koje potom interpretiramo, a ujedno predlažemo i usmjeravamo klijente u nove, moderne i inovativne načine promocije i oglašavanja.
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/03/Strategija-i-izvedba-01.png)
Kada je u pitanju marketing, online marketing ima puno više prednosti u odnosu na offline marketing zbog velikog udjela ljudi koje svakodnevno boravi na interentu. S druge strane ne smijemo zaboraviti tzv. “konzervativne” načine oglašavanja i promocije jer ponekad baš oni daju željeni učinak. Ljudi se i dalje voze automobilima, što znači da su billboardi još uvijek vrijedno sredstvo za povećanu vidljivost. Banneri na portalima znaju biti dosadni i već viđeni, ali zapnu nam za oko i na kraju, hoćemo-nećemo, zapamtimo što smo vidjeli. Svakom poslovanju pristupamo individualno s ciljem pronalaska najbolje moguće kombinacije marketinških aktivnosti. Ništa nije glupo i zastarjelo ako se iskoristi kako treba.
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/03/Q10.png)
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/02/Yellow-edited-1024x49.jpg)
Ranoco društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i marketing
OIB 72128632437 | MB 05101999 | Temeljni kapital 20.000 kn
IBAN HR7423400091111014684 | PBZ | SWIFT PBZGHR2X
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/03/Claim-1024x576.png)
![](https://ranoco.hr/wp-content/uploads/2022/04/Logo-footer-web-01-979x1024.png)
Ⓒ Ranoco 2023