Društvene mreže prisutne su gotovo kod svih naraštaja. Neke skupine korisnika preferiraju Facebook, neke Instagram, dok su ostale fokusirane na poslovne interakcije pa koriste Twitter i LinkedIn. Kako god bilo, naše objave komunicirat će ono što publika želi čuti i saznati. Iza svake dobre objave stoji nekoliko sati razvijanja strategije komunikacije, izrada i odabira samog sadržaja koji ide van, a da ne govorimo o odabiru i sročenju riječi koje će zapravo “izdrmati” čitatelja.
Social Media Management
Sadržaj koji se objavi prilagođen je određenoj vrsti društvene platforme i publici kojoj se obraćamo. Ne, nije svejedno kako je tekst sročen kad se obraćamo poslovnoj publici ili kako izgledaju fotografije ako se predstavlja nova kolekcija neke robe. Reputacija se također gradi na društvenim mrežama, stoga je bitno kako tamo nastupamo.
Community management
Nije u redu ignorirati upit sa stranice koju održavate. Iako nemate konkretan odgovor na upit, morate ponuditi nekakvo rješenje u svrhu krajnjeg obostranog zadovoljstva. Svaki pratitelj je važan jer pratitelji tvore zajednicu istih ili sličnih interesa koji žele svježe informacije o vama i koji su na kraju vaši kupci.
Ranoco društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i marketing
OIB 72128632437 | MB 05101999 | Temeljni kapital 20.000 kn
IBAN HR7423400091111014684 | PBZ | SWIFT PBZGHR2X
Ⓒ Ranoco 2023